MokymaiMetodikaKlientaiNaujienosApie mus
Logo
Finansų valdymasVadyba ir verslo valdymasProjektų valdymasLyderystė projektuoseRinkodara ir pardavimai
Home
Rinkodara ir pardavimai
 

Rinkodaros ir pardavimų programa

Mokymo paskirtis - praktiškai parodyti, kaip dirba vartotojiškų produktų įmonė ir supažindinti su esminiais produktų portfelio bei pardavimų valdymo žingsniais.

Nagrinėjamos temos

Mokymų metu telkiamas dėmesys į šiuos marketingo ir produktų rinkodaros elementus:

  • Vertės pasiūlymas, arba ką parduodame klientui: produktą, jo savybes ar atsaką į kliento vertybes;
  • Produktų portfelio valdymas: asortimentas, jo formavimo principai, produktų gyvavimo ciklas;
  • Rinkos segmentavimas ir produktų pozicionavimas;
  • Darbas su pardavimo kanalais, jų analizė, rėmimo biudžetų nustatymas;
  • lientų aptarnavimas arba santykis po pardavimo;
  • Įmonės mikro ir makro aplinkos įtaka valdymui;
 

Nauda įmonei ir dalyviams

Valdydami produktų kūrimo, rinkodaros ir pardavimų procesą, mokymo dalyviai ras atsakymus į šiuos klausimus:
  • Kaip suderinti ir paversti bendradarbiavimu marketingo ir pardavimų padalinių veiklą;
  • Kaip įvertinti, kada santykis su pardavimo kanalais yra naudingas, o kada jau nebe;
  • Kaip